دوست دارم
نوشته شده توسط : علی

 

اوني كه دوستش دارم تو مشهد الان داره زيارت ميكنه الاهي قربونش برم قربون اون نجابت و خانوميش برم من الهي.........
اين همون خانومي شيطون بلاء منه واي واي واي واي اين خانومه نميدونيد كه چقدر نازو خوشكلو شيطون الاهي بميرم براش چقدر خانوم شده چقدر قيافش روحاني شده  قربونش بشم الهي خيلي دوستش دارم
 ميگه وقتي رسيدم حرم امام رضا اول براي من دعا كرده اول اسم منو اورده از امام رضا خواسته تا زودتر پام خوب بشه مينا جونم از تو ممنونم عزيزم اهههههههههلاهييييييي اهههههههههلاهييييييي فدات بشم عزيزم



:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 117
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: